Okej, jo åka på rullen är ju bra roligt men skärningar är ju mindre roligt.För delen är att den går på rullen ifall du vill åka på rullen och att den är väldigt pigg, och nackdelen är att dom skär oftast..
Underbar formulering! :hahaha:För delen är att den går på rullen ifall du vill åka på rullen och att den är väldigt pigg, och nackdelen är att dom skär oftast..
hahaUnderbar formulering! :hahaha:
Trådskaparen: Finns massor med trådar om Rev 440!
För delen är att den går på rullen ifall du vill åka på rullen och att den är väldigt pigg, och nackdelen är att dom skär oftast..
jasså ? Kanske bara din som inte skärit eller så har du inte plågat den? 6 av mina polare har haft 440 och allas har skärit förutom 1!440 skär INTE ofta! de är ju bara en gammal myt som lever kvar sen 90 talet.
kan ju köra 3-400 mil på samma kolvar. har själv gjort de några gånger så.
Skärit?jasså ? Kanske bara din som inte skärit eller så har du inte plågat den? 6 av mina polare har haft 440 och allas har skärit förutom 1!
Så ligger det inte till, så dum i huvudet är vi inte... :hmmmm:Skärit?
Kan ju vara så att ni är 15 år och inte förstår att man inte kan ligga och köra maxvarv hur länge som helst också?
okej:beer:ja vet inte hur ni har kört(som sakt de finns måndags exempel) men JAG själv har aldrig vart med om att nån har skurit!
skit samma nu han vill ha råd och hjälp angående rev 440-06 nu.