de är inte jag som ska göra de? det är en firma!Tss och jag vill ta bort mitt svarta för att få allt blankt!
Risken med att lacka är ju att det börjar släppa (om man slarvar) och då ser det fan ut som kriget..
de är inte jag som ska göra de? det är en firma!Tss och jag vill ta bort mitt svarta för att få allt blankt!
Risken med att lacka är ju att det börjar släppa (om man slarvar) och då ser det fan ut som kriget..
hur menar du? har du fått det så att den glider eller är den fortfarande fast i sitt läge?stötte på ett problem, fick inte lös sekundär axeln..? kan nån förklara orda grant hur jag ska göra, antingen är det bara jag som är handikapad eller så är jag riktigt dum.. så snälla hälp mig:stupid:
Känns bara lite drygt att borra lös alla ***** nitar.. inge roligt jobb vill göra de så enkelt som möjligt (A)Det bästa är att plocka lös kylaren, för färgen kommer att isolerar den något, lär säkert inte göra något men...
Sen hörde jag ett rykte du skulle fixa styrstången?
Jomen de är ju kul förfanHelvete vad du går lös:rock:
Jag själv skulle valt att inte lackera tunneln, ser bara tattigt ut när färgen börjar låssna, för det gör den nästan alltid !
dagsfärska maskiner har även lackerad tunnelSer bra ut.:beer:
Dock skulle jag inte heller ha valt att lackera tunneln då det är risk att den börjar likna nån 70-80talare med lackerat stålchassi, men sen är ju det en smaksak.
Inte i samma omfattning som på 70-80talet.dagsfärska maskiner har även lackerad tunnel
fortsätt med ditt herr bollar , är inte lite du står i med skotern men det blir ju också bra!
nej men då var dom flesta tvungna med det för att chassiet inte skulle rosta sönder.. idag handlar nästan allt om vikt och färgen väger tydligen multum :hahaha:Inte i samma omfattning som på 70-80talet.
dagsfärska maskiner har även lackerad tunnel
fortsätt med ditt herr bollar , är inte lite du står i med skotern men det blir ju också bra!
vet inte om folk läser de jag skriver eller bara ser bilderna men har sagt FLERA GÅNGER ATT JAG SKA PULVERLACKA DEN HOS FIRMA!pulverlacka istället för vanlig lack..håller betydligt mycket bättre.
Haha jag tänkte precis samma, wtf kollar dom bara på bilderna :laugh:vet inte om folk läser de jag skriver eller bara ser bilderna men har sagt FLERA GÅNGER ATT JAG SKA PULVERLACKA DEN HOS FIRMA!