jodu vänta bara kmr att piska din Phazernu har du ju snart en dräpare till crossbanan i vinter mister kulor
Allt går med våld och vaselintänkte ta lös fotstegslisterna också MEN dom satt som fan och fick inte lös dom.. så dom stannars i samma färg!
våld provade jag men vaselin har jag ej provat med än tror itne de funkar så bra :hmmmm2:Allt går med våld och vaselin
Går det inte att använda en liten gummiklubba lr nått som inte skadar dom och sen knacka på dom?måste bara få lös listerna men vet inte hur..
Den är inte den snyggaste JAG VET! men har skrivit de förr, den är förbannat skön och var mer ute efter funtkionen än utsendet plus att den ser inte allt för jävlig ut tycker jag men nog fan finns de snyggare (A)snygg, JAG gillar inte dynan, ser tattigt ut när de är veck och ojämnheter:argh: men den funkar ju helt klart
Kolla om de absolut inte går att få loss fotstegslisterna för de skulle bli riktigt snyggt med dom i gult mot en svart tunnel.Den är inte den snyggaste JAG VET! men har skrivit de förr, den är förbannat skön och var mer ute efter funtkionen än utsendet plus att den ser inte allt för jävlig ut tycker jag men nog fan finns de snyggare (A)
Tunneln ska jag lacka svart(fotstegslisterna blir ju lackade då också!
T-armarna ska lackas svarta
Lyftbågen ska lackas svart
Boggie skenorna ska lackas svarta också!
Skulle få lacka 2 chassien och allt de där andra grejorna för ca 1000:- så då slår jag till!!
KOmmer nog bli grymt hoppas jag