om man nu vaknar i tid nae blir söndag jag ska svära åt skotern för imorn äre fullrulle igen..ja vad vore livet utan bakslag ju jävla mycke bättre !! e löser du nog imorrn om du inte blir för bakis de vill säga
alldeles rätt !!om man nu vaknar i tid nae blir söndag jag ska svära åt skotern för imorn äre fullrulle igen..
hahah så de ska vara, faktist första gången jag har haft problem med magnapullen men choken är en anna histora... tror jag har bytt den 3-4 gånger på mindre än ett år...Ser fint ut, dedär med att det ska jävlas känner man igen speciellt när man står långt ute i skogen o stänger av gammeveresten sen hade nån bult skruvat upp sig till magnapullen medans jag körde, gissa vem som fick gå hem
Tänkte kolla intersset för den!=) helt grymt vad folk har skrivit, har egentligen inte behov av att sälja den men tänkte, varför inte prova nyare skoter om jag får sålt den! gråter ju inte om jag får sålt den men nog kommer jag fälla en tår om jag få sålt denSka du sälja den?:O såg en annons på blocket
http://www.blocket.se/vasterbotten/Skidoo_Mxz_700__00_24815559.htm?ca=4&w=3
Man säljer dom och får mer pengar till ett nytt projekt kanske en människa blir aldrig nöjd så är de baraSer bra ut ! bättre än vad jag hade förväntat mig.
Lite konstigt det hära, många som knappt har hunnit byggt klart dom lägger ut dom till säljes:hmmmm::argh: