Inga problemFan vad underbart! tack ska du ha! blir imorgon eller på söndag man får göra premiär då![]()
Inga problemFan vad underbart! tack ska du ha! blir imorgon eller på söndag man får göra premiär då![]()
Aj då. Vad hände?Ja det var härlig men den blev dyr:bawling:
Nej den är vit med original system, tja som sagt sikten var ju inte den bästa o lyckades hitta på en knöl uppe på ansätten o knäckte en a-arm.Aj då. Vad hände?
Du som körde svart nytro med annat avgassystem?
Ända jag lyckades förstöra var brytaren till bromsljuset![]()
Ajajaj då, alltid tråkigt när saker och ting går sönder :/ Hälsa till nytron att han ska krya på sig!Nej den är vit med original system, tja som sagt sikten var ju inte den bästa o lyckades hitta på en knöl uppe på ansätten o knäckte en a-arm.
Nopp, vi var två ski-doo och en yamaha.Vi träffa några uppe på ansätten med en polaris,lynx och en ski-doo var det ni kanske?,Jag heja på dem nere vid campingen när jag kom tillbaks från ansätten.
Det är minus där, så det är nog lungt.jag skulle upp i helgen, men vart deprimerad utav de dåliga tövädret! Så vi spara oss till nästa helg, då blir vi 10st som kommer och hälsar på! Bara inte snön försvinner där uppe också? =(
Det ska jag göra den är hos farbror verkstaden nu för en översyn så snart är vi på fjället igen:biggrin1:Ajajaj då, alltid tråkigt när saker och ting går sönder :/ Hälsa till nytron att han ska krya på sig!![]()
Jaså du ska dit igenVilka ska dit nu till helgen?
Jag och minst 2 till ska dit :biggrin1:
Var sjukt kul, körkåt som man ärJaså du ska dit igen, Hur var det förra gången ?