Är det någon som vet längden på polaris vattenpumps rem. Någon som vet vart man kan köpa pirat rem? gates tillverkar tydligen en rem, men jag hittar ingen i Sverige som säljer dom.
Passar ikke, är inte kilrem på dom, utan en kuggrem.
Säkert att den inte passar? Står ingenstans att denna skulle vara en kilrem även fast de visas på bild, så är de inte säkert bilden stämmer då dom har samma bild till alla remmar?Passar ikke, är inte kilrem på dom, utan en kuggrem.
jag är ganska säker att den inte passar. den remmen är 535*10, original remmen är 450*9 och 5mm c/c mellan kuggarna. nu måste jag bara hitta någon som kan leverera en sån rem:hmmmm2:Säkert att den inte passar? Står ingenstans att denna skulle vara en kilrem även fast de visas på bild, så är de inte säkert bilden stämmer då dom har samma bild till alla remmar?
Testat ringa till momentum? Dom bör kunna få fram den tycker man!jag är ganska säker att den inte passar. den remmen är 535*10, original remmen är 450*9 och 5mm c/c mellan kuggarna. nu måste jag bara hitta någon som kan leverera en sån rem:hmmmm2:
jepp. jag ringde dom idag. men han behövde ett serie nummer eller liknande för att kunna söka, dom ser nog inte kugg avstånd och form i deras register vad jag förstod.Testat ringa till momentum? Dom bör kunna få fram den tycker man!
Det ska vara samma på alla bigblock 6/7/800 polaris.Är det samma på alla polaris 800? tänkte jag har en edge 800-03, är det 50 5M 9 Kuggrem 5mm som gäller för den också?