S So3r0 Ny medlem 21 jan 2010 4 0 1 Djurås 21 jan 2010 #1 Hallåj, Har en lynx 670 års96. Har tänkt att dreva ner den så man får lite mer skjuts från start. Har ni några tips vart jag ska in handla drev och dyligt. Tycker alla hemsidor är så "otydliga". Tack på för hand! Adam
Hallåj, Har en lynx 670 års96. Har tänkt att dreva ner den så man får lite mer skjuts från start. Har ni några tips vart jag ska in handla drev och dyligt. Tycker alla hemsidor är så "otydliga". Tack på för hand! Adam
I IamFredrik Välkänd medlem 2 okt 2008 3.474 2 36 Gällivare 21 jan 2010 #2 Om du ändå ska dreva om den, öppna å titta så får du ett exakt svar själv, tar ca 10 min /F
muotkas Välkänd medlem 2 jan 2007 1.462 0 36 Kiruna 21 jan 2010 #3 IamFredrik skrev: Om du ändå ska dreva om den, öppna å titta så får du ett exakt svar själv, tar ca 10 min /F Click to expand... tror att han menar vars han kan köpa drev ifrån. återförsäljarna har drev till din maskin. det är bara att ringa till dom och fråga, är nog lättast så
IamFredrik skrev: Om du ändå ska dreva om den, öppna å titta så får du ett exakt svar själv, tar ca 10 min /F Click to expand... tror att han menar vars han kan köpa drev ifrån. återförsäljarna har drev till din maskin. det är bara att ringa till dom och fråga, är nog lättast så