Vad är det för plastbit?Det enda kända felet jag vet om är någon plastbit som sitter vid variatorerna, vilket bidrog till att dom överhettades.
Men det är troligtvis åtgärdat vid det här laget.
Ägde själv en 600 sdi som jag kört med i 2 vintrar och har bara goda saker att säga om den, pigg, varv-villig, lättstartad, pålitlig, bekväm att gå ifrån sittande till stående körning, det enda negativa jag kan komma på är ripsaw-mattan och den förbaskade huven som kunde lossna helt spontant för mig.
Har ingen aning om vad det är för plastbit, fick det förklarat av min åf att den var borttagen på min maskin, och har inte hört någonting om remätande, bara att variatorerna gick varma som bara den.Vad är det för plastbit?
2005 hade inte ripsaw matta utan en "vanlig" 32:a.
På vilket sätt var dom inte nöjd? vad man uppskattar hos en skoter kan vara individuellt ?Jag gillar inte alls det chassiet. Troligtvis så beror inte remätanda på plastskyddet utan kanske lite konstig variatorkalibrering från fabrik.
Har inte kört många mil själv men vi hade några kunder som kännde varandra som köpte ski-doo mxz och lynx enduro 2005 och dom som köpte ski-doo var betydligt nöjdare.
Har bara kört med en 32:a och jag tar mig fram bra!orkar inte skapa en ny tråd..
går dem bra i lösssnö, Vidgren du har ju förlängt den, duger den i pudret och bergskörning i mindre berg med 44ans matta?