SCHOOLED.AGAIN

jonke

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.247
5
38
Kramfors
Ja nu är man ju fullärd nu behövs bara en rmk för 250.000 så kan man ut och testa.
SCHOOLED.AGAIN.2010 Kung film.Hi hi vilken,helt sjukt vad man kan göra på en skoter och värkligen ta sig fram på det sättet:blink1:

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
.. jag kan på rak arm säga en sida, som man inte får nämna här, som säger var filmen finns, men sidan den finns på får man väll säga adressen till?
eller har de infört nya regler i forumet?

Översnö

Banned
18 sept 2010
152
0
6
Östersund
Men om man länkar till en sida som i sin tur länkar till en annan sida som pekar på en torrent, får jag då länka till den första sidan som länkar till den andra sidan?
Även om den första sidan är ett "konkurrerande" forum.

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
Även om den första sidan är ett "konkurrerande" forum.
nej de får du inte

Länkar till konkurrerande hemsidor/forum passar inte, vare sig på din användare eller som inlägg i forumet. Finns Google mm för sånt. (Gäller inte när man måste länka till nåt i ett inlägg för att förklara en sak etc)

Översnö

Banned
18 sept 2010
152
0
6
Östersund
Dock så står det ju Gäller inte när man måste länka till nåt i ett inlägg för att förklara en sak etc.
Jag vill ju förklara vart filmen finns ;)

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Alright, dags att uppdatera forumreglerna då, tänkte att de inte var någon fara iom att dela filer inte är ett brott i sig. Beroende på vad som delas givetvis. Och till vem.

Länkar lite.
Hmm, du har rätt, jag har fel. Var säker på att det fanns i reglerna, men nu ser jag att så inte var fallet. Men reglerna kommer nu att uppdateras, för våran policy är att inte på något vis stödja, främja eller tala för någon som helst olaglig aktivitet på detta forum. Och när det gäller fildelning så finns det lagliga alternativ och de får ni diskutera hur mycket ni vill, men håll er till de lagliga alternativen.

J

Jona$

pma till personer som vill få veta helt enkelt, det sker privat och kan inte axlas på moderatorerna. Tar gärna länken själv via pm.

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Eller så köper man helt enkelt filmerna så att fler filmer med den här kvaliteten kan göras, SJUKT BRA!!