Tjena,har ganska nyligen köpt mig en snopro 440 -05.De fattades ett aluminium stag i boggien,örat eller fästet som det ska sitta i va också borta.Så jag lära skruva isär hela boggien och svettsa fast ett nytt.Men nu när jag sätter ihop allt igen så fjädrar inte boggien tillbaka,den fastar helt enkelt i botten.Innan jag rev allt så fungerade de som de skulle.Dämparna va sten hårda osv,boggien har varit isär plockad ungefär 1,5 måndag pga att grejerna aldrig kom.Men dämparna ska väl inte bli kassa för de?Har skruvat isär skiten 500 gånger nu och prövat på alla sett,men blir samma sak varje gång.Måste ju ha hänt nått med dämparna?
Ska verkligen fjädrarna sticka ut så där mycket?Har satt dom på alla olika lägen som går på plastbiten där uppe,vet inte vad skiten heter..
Vad är felet? snart kommer snön och jag får inte till de,hoppas nån jävel kan hjälpa mig
Ska verkligen fjädrarna sticka ut så där mycket?Har satt dom på alla olika lägen som går på plastbiten där uppe,vet inte vad skiten heter..
Vad är felet? snart kommer snön och jag får inte till de,hoppas nån jävel kan hjälpa mig