Åkersjöntråden skoteråkning snöinfo mm

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
det lutar år att åka upp över dagen i morgon.

Tjabo: hänger du på då eller är det bara söndag du kan?

EDIT: i morron sprack, siktar på Söndag istället

Last edited:

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Kanon! Då tycks vi bli några stycken iaf som kommer befinna oss där mellan jul och nyår, skoj :bigsmile: Hej å hå vad det ska köras. Hoppas det inte blir minus 35 grader bara för då fryser jag ihjäl :wacko:

Servicebranschen är inte drömmen då man gärna vill ha lite ledighet vintertid och ägna sig åt sin passion. Att arbeta inom skolan är att rekommendera :evil:

Hej å hå, snöa på!

Reactions: trixa

matteias

Välkänd medlem
23 sept 2009
420
0
16
Östersund
Förhoppningsvis kommer både jag å Engström å ev. några fler på söndag. Är ni kvar då? Har det blivit nå puder senaste snöfallet?
hade kompisar som var uppe idag, och det hade inte varit något bra före, samt mkt dimma och dålig sikt.

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Jag håller inte med dig här.... Föret har varit helt ok, men man måste lämna lederna!

Detta är taget idag...

Thomas Wärdell är föraren..

Attachments

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
Jag håller inte med dig här.... Föret har varit helt ok, men man måste lämna lederna!

Detta är taget idag...

Riktigt fin bild, du kan inte skicka den i större upplösning den skulle passa bra på skrivbordet ;)

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
ja lederna kan man använda får att få upp värmen om man fryser....annars var det skittrevlig körning att knixa i skogen, lyckades ta mig fram me MP:n där dom andra med betydligt mer matta körde.

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16

Detta är taget idag...

Fan va jag önskar att jag var där med er, snart är det nyår och ännu mera snö!

IQ-WIIK

Aktiv medlem
4 nov 2009
78
1
6
Njurunda
www.rwracing.se
Ikväll blir det till att packa väskorna för imorn bär det av först till Ljusdal över natten och sen vidare till Åkersjön på onsdan :D Kommer bli där över nyår också så det är bara att höra av sig om det är nån som vill ut och åka nått :)

Greeken

Välkänd medlem
27 feb 2008
228
0
16
Östersund, Sweden
Denna bild är tagen 200 meter från campingen, när vi åkte därifrån så fortsatte det att snöa så mycket så extraljusen på bilen gick inte att använda;)

limpdjur

Välkänd medlem
1 sept 2007
839
1
16
hur är det med sjöarna runtomkring? dålig is? skall fara upp den 27de, Håller till i Norrvik bortanför Häggsjövik och isen på väg till rötviken brukar vara lurig sägs det.

Last edited:

fredrick

Välkänd medlem
12 okt 2005
474
0
16
Avesta
Hur tyckte ni föret och snömängden var ni som var där i helgen? Finns det lite drivor och snö så man slipper det mesta utav stenar osv? Har dom börjat köra över sjöar mm?