Bilder på användarnas Ski-doo's

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik


Köpte mig en Xp 800 08 i måndags :)
Bra med kusar under huven om man jämför med min fd enduro 600sp 02 som höll ca 40-50mil :)
 
Last edited:

Forza

Aktiv medlem
12 feb 2011
65
0
6
Skellefteå
Summit 800 H.O -05
Inköpt för 3 veckor sedan, i standard utförande, förutom totalrenoverad motor!
NU:

*Rensat dekaler
*Rensat bakljusbågen
*Nytt bakljus
*Styrhöjjare
*Frogskinz
*Cudney Racing Variatorkitt

Nu börjar hon va redo för lite bus =)
 

Attachments

mirre

Medlem
29 jul 2009
38
0
6
Skellefteå
Bilder från i höstast då jag tvättade av den inför vintern.

Fortfarande orginal mattan på och aldrig bytt kolvar, men det är inplanerat ett kolvbyte till hösten, den har ju snart rullat 1000 mil :)
 

Attachments

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
fin skoter;) är it stänkskyddet böjbar? ser ut som de är hård plast ellr liknande?
tack :) jodå de e böjbart, men de är ju inget äkligt gummi som ligger och fladdrar! Tar ja bort remmen står den ändå ungefär som där på bilden, men körde fast idag och lappen böjdes åt alla håll, inga problem alls :) Även rullekörning inte ett märke!

De är Polyester tror jag eller iaf sa försäljaren det är nåt poly.. Används tex för att tillverka avloppsrör.. 60kr för en 52x52 platta som ja sen skärde om lite :) Betyyyyyydligt bättre än orginalt
 

dude

Välkänd medlem
3 nov 2010
920
1
16
norrbotten
tack :) jodå de e böjbart, men de är ju inget äkligt gummi som ligger och fladdrar! Tar ja bort remmen står den ändå ungefär som där på bilden, men körde fast idag och lappen böjdes åt alla håll, inga problem alls :) Även rullekörning inte ett märke!

De är Polyester tror jag eller iaf sa försäljaren det är nåt poly.. Används tex för att tillverka avloppsrör.. 60kr för en 52x52 platta som ja sen skärde om lite :) Betyyyyyydligt bättre än orginalt
ja okej;) såg ju fränt ut ;)
 
W

Wettainen

Antingen går du in på ( http://imageshack.us/ ) och laddar upp bilden den och sen tar du en kod därifrån sen går du in hit och skriver in länken i " infoga bild " sen baaaam, så har du en bild :)
Sen kan du också göra så om du har en bild på te.x Facebook, så går du in på bilden, höger klickar på bilden och tar " kopiera bildwebb adress " och sen går du in hit och skriver in länken i " infoga bild ".
Svårare än så är det faktiskt inte :D
 

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
Än så länge.
Har jag kvar den ser den absolut inte ut sådär till nästa säsong :bigsmile:
DSC_5834.JPG