Detta kallar jag trasigt

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Vadå? Är det så trångt i dom där att det inte går att plocka ur motorn utan att rycka variatorn först?
Sitter en aluminium platta mellan motorn och primären som är en del av chassit "förstärkning".. du vet det e juh sånt ***** vrid i yamaha trippeln =P

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Kasst med sån stort havveri.. :/

EDIT: Undie du var före.. : )
Ja helst nu när man e hemma o är pappaledig från jobbet då har man juh inte domdär "extra" pengarna som man brukar ha... få se om den kommer ihop nåmer denna säsong =)

Wacko

Ny medlem
28 feb 2009
2
0
1
attans otur Undie :p iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih
måste vara alla dina knivar du delat ut på BC ;)

mogge.n

Välkänd medlem
11 mar 2007
238
0
16
måste ju kört flera mil på två cylindrar för att förinta kolven på det där viset...

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
måste ju kört flera mil på två cylindrar för att förinta kolven på det där viset...
Ja jag har noll erfarenhet av motorer så jag har säkert kört flera milinnan jag märkte det........:stupid:

Rusch Diablo

Aktiv medlem
13 apr 2008
94
0
6
Lit
De där med "Regnbåge" färger på skinkorna är standard. Haft isär 5st vevar på senare tid o alla har haft samma skimrande färg.
Nog inget å vara rädd för!
Det där beroror nog på att veven är svetsad från fabrik.

Ruggigt haveri i övrigt. Jag som tyckte lite synd om mig själv som måste byta vändhjul och några lager i boggie´n.

Vad hade du satt i för kolvar? Vill ju inte sätta i samma i min. :afraid:

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Vad hade du satt i för kolvar? Vill ju inte sätta i samma i min. :afraid:
Kolvarna beställde jag ifrån staterna och va av märket SPI (kan nog jämnföras med snopro) och skulle vara så bra... jaja är man snål får man betala det tredubbla i slutändan =)

snurre

Välkänd medlem
3 jun 2008
774
0
16
Lycksele
Aj aj!
Dock ett historiskt ögonblick, inte varje dag som "kissarna" får gotta sig efter ett Yamaha motorras.

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Fast det var inte ett "riktigt" Yamaha haveri det var inte ens original kolvar :D. Vilken smäll Undie, lider med dig! :eek: