Frenetiskt slirande i skogen 2000 mil och klappar på turbo som final sätter nog sina spårDet är första gången jag hör om någon som spränger en sekundärvariator..![]()
Jag har ju hållit på med hästhoppning tidigare på nationell nivå och jag kan bara säga att skoterkörning är mkt billigare än att hålla på med hästar :whistle:Vad kostar ett års skoteråkning dig egentligen?
Det är den yttre skivan som borde bytas är ju samma på en massa Yammor så ska ringa på några primärer på blocket i morgon annars kostar en ny ytterskiva ca 4000:- så får beställa en sån snart annars. Nja det kommer nog ett par till dyra reparationer, det är iaf vad jag räknar medFan då trist!:/ är bägge skivorna skadade på prim? Kan ha nån skiva liggandemen helt ärligt så börjar ja tycka lite synd om dig:/ nu måste alla haverier vara slut för den här säsongen va
?
Ja det är 24 hundar som ska ut så det borde iaf kunna släpa hem ngn del av skotern annars får jag väl lämna den under ngn gran :wondering:Ja, orkar hundspannet bogsera hem nytron?
Och lite över $400 i USA,,, hmmm,,,En ny kostar kring 12000:- komplett tror jag det var.
24 hundar räcker långt men turisterna har nog prio, Nytron kör väl the "Silent Way" på fjället så den ska väl hålla:blink1:Ja det är 24 hundar som ska ut så det borde iaf kunna släpa hem ngn del av skotern annars får jag väl lämna den under ngn gran :wondering:
Du borde komma upp igen så att jag kan ringa dig om det krisarKanske skulle ta och "låna" Storsummiten som "bor" hemma hos mig annars:whistle:
Det är åt http://www.petterkarlsson.com/ jag ska köra så det är de bästa slädhundarna i Europa24 hundar räcker långt men turisterna har nog prio, Nytron kör väl the "Silent Way" på fjället så den ska väl hålla:blink1:
JahaOk, tack för länken, får ibland frågor från utombys (europa och Canada) om olika möjligheter till äventyrsaktiviteter med och utan skoter i Sverige så jag lägger till honom bland de länkar jag brukar skicka