ALLA ska visa varandra hänsyn, att börja bråka kommer bara att skada de motor drivnas framfart o frihet
jag var med om en lite omtummlande händelse för några år sedan år sedan,
jag kommer å kör efter en skoterled som går nära vägen (ca 10m ) och leden korsar vägen lite längre fram ,och ska precis korsa vägen då jag får syn på ett häst ekipage ca 200 m bort efter vägen (motsatt håll som jag kom i från) och jag gör som jag alltid gjort stänger av skotern tar av mej hjälmen,
jag tycker jag kan sräcka på benen lite eftersom leden fortsätter på andra sidan vägen och kommer att möta ekipget på litet avstånd om jag fortsätter.
Kusken kommer upp bredvid mej och stannar .OCH börjar skälla ut mej efter noter typ ,***** idioter,bara slå i hjäl etc ,och när han tappar luften av sitt gapande så passar jag på att fråga om han tycker att det var rätt person han skällde ut " du kan dra åt helvete" svarade han då ,och då blev jag arg o barnslig

tog på hjälmen drog järnet där i från ,lycligtvis så gick leden så perfekt i vinkel så jag gav hela ekipaget en rejäl snö kvast

.
jag är annars en rätt lungn peron men jag tror att de flesta hade reagerat på liknande sätt i den situationen .
Han fick inte tag på de han var förbannad på så då tog han första bästa skoter åkare
som visade hänsyn,brain dead

dont be mad get even men välj den du e arg på och inte första bästa