S Sebastian.branäs Medlem 5 jan 2019 12 1 3 28 Alingsås 12 jan 2019 #1 Tjenare. Har fått problem med min display på min ski doo. Kopplade ur den för att få loss fronten på skotern. Nu satte jag tillbaka allt och starta upp, displayen lyser men varvmätare,hastighet,tepmgivare etc funkar inte. Vad kan de vara för fel?
Tjenare. Har fått problem med min display på min ski doo. Kopplade ur den för att få loss fronten på skotern. Nu satte jag tillbaka allt och starta upp, displayen lyser men varvmätare,hastighet,tepmgivare etc funkar inte. Vad kan de vara för fel?
Undie Välkänd medlem 16 dec 2005 3.280 125 63 50 Orsa 12 jan 2019 #2 Ta lös den igen och kolla så inte ett stift böjt sig i kontaktstycket
S Sebastian.branäs Medlem 5 jan 2019 12 1 3 28 Alingsås 13 jan 2019 #3 Undie skrev: Ta lös den igen och kolla så inte ett stift böjt sig i kontaktstycket Click to expand... Så var fallet. Tack så mycket
Undie skrev: Ta lös den igen och kolla så inte ett stift böjt sig i kontaktstycket Click to expand... Så var fallet. Tack så mycket