Strömsund!

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
nae var bara härikring men på lägderna i risselås fanns det snö upp till rövskåran så där gick det åt sina litrar :)

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Är sugen på att höra hur snödjupen är västerut. Nån som åkt Öjarn, Lakavattnet, Almdalen?
Uppåt Almdalen var jag vecka 3 (förr förra veckan, vi åkte ifrån Sikås)
Där var det rätt mycket med snö men då var det hemst hårt i spåren för det hade vart varmt på helgen före och sen frös det på. Men lite "kyl-snö" kom det så var bara sjöarna där det blev lite dåligt med kylning ena dagen, borde väl kommit mer nu med.

Helgen vecka 6 och några dagar in på V.7 så ska man upp igen =)

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Okej, nu börjar de dra ihop sig till eventet i Storåbränna. Tänkte höra om det är nåra som är intreserade av att köra skoter dit på lördag? Tänkte att de kanske skulle vara roligt om vi blir nåra :) Vi skulle kunna komma överens om ett klockslag att träffas nån stans, kanske på OK/Q8 för att sedan köra i grupp till storåbränna?

dhenniz

Välkänd medlem
17 nov 2005
1.163
3
38
Strömsund
jag var sugen att köra dit, är också jäkligt sugen att testa skotern ordentligt med nya tillslagsfjädern, den sticker som satan nu, men jag har inte kunnat testa hur den växlar ut.... går på pencillin och smärtstillande, då jag fått lungsäcksinflammation pga att jag hostat så vänster lunga lossat från lungsäcken..... jäkla timing..

:mad:

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
jag kanske kör dit på lördag. tvekar lite, men om det blir så att ja har boende så blåser ja redan dit på fredag. annars blire nog lördag :) ska tanka imorrn inför helgen och tina upp skoterjäkeln, stelfrusen nu :eek:

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
det kommer snö på lördag! :) sol däremot vette tusan. du kan ju vinka om inte annat, seru en asiat på en sks så äre garanterat jag!