Tack för den här säsongen....

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
Oseriös tråd enligt mig.
Iallafall blir det då mer skoterkörning här, ca 1m snö kvar på vissa ställen.
Lite morgon hårt bara.

charlie_one

Välkänd medlem
14 mar 2006
360
0
16
Norrbotten
Tyvär så har en del redan börjat kratta på gårdarna här nere vid kusten, så för oss kustbor så är säsongen defenitivt över, tvärr :(

Nåväl, nu är det bara att par veckors dåligt sparkföre sen är väl vintern igång igen :D :D

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Oseriös tråd enligt mig.
Iallafall blir det då mer skoterkörning här, ca 1m snö kvar på vissa ställen.
Lite morgon hårt bara.

exakt vad skulle vara oseriöst med tråden?, tycker du är ute och svammlar nu

i 90% av landet är säsongen över och även om den nu inte är det hos dig så tackade ju faktiskt bara trådskaparen för en bra säsong, det finns ingen anledning för dig att kalla han oseriös för det

Säsongen är slut även för mig då jag inte orkar åka upp till Arvidsjaur något mer i vinter, så tack för den här säsongen Anakon1 och alla andra

E

ejwbegysv

2 helger kvar på denna vinter sen tackar vi för oss skulle jag tro... Om man inte blir rik och åker upp till lappland...

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Jag drömde om skoterkörning igår natt...jag längtar så mycket efter nästa säsong.. hoppas bara det kommer mer snö vid kusten för i år var det helt usel säsong!

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
exakt vad skulle vara oseriöst med tråden?, tycker du är ute och svammlar nu

i 90% av landet är säsongen över och även om den nu inte är det hos dig så tackade ju faktiskt bara trådskaparen för en bra säsong, det finns ingen anledning för dig att kalla han oseriös för det

Säsongen är slut även för mig då jag inte orkar åka upp till Arvidsjaur något mer i vinter, så tack för den här säsongen Anakon1 och alla andra

"Vill bara tacka mina skoterkompisar"
Dina såkallade skoterkompisar är nog mer tacksamma om du tackar dom ögon emellan. om inte alla är här på skoterleden, vilket vore högt osannolikt. (tänker nu på 10+, hoppas jag att du med menar)

charlie_one

Välkänd medlem
14 mar 2006
360
0
16
Norrbotten
om just du känner att du inte vill bli tackad för den här säsongen, så är det väl bara så enkelt att inte läsa den här tråden, eller hur.

Det är hör väl då ändå till god ton att tack dom som hjälp varandra här på forumet oxså, o inte bara dom man känner "irl" ¿¿

Även om inte "aman" tycker det, så tror jag nog nästan att flera andra på forumet tycker så.

Så än en gång, tack på er alla som vill ha ett "tack" !!

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
"Vill bara tacka mina skoterkompisar"
Dina såkallade skoterkompisar är nog mer tacksamma om du tackar dom ögon emellan. om inte alla är här på skoterleden, vilket vore högt osannolikt. (tänker nu på 10+, hoppas jag att du med menar)[/quote

Vad jag inte riktigt tror att du har insett är att detta är ett FORUM där folk hjälper varann/tipsar etc

Inser du inte själv detta så föreslår jag att du gör som föregående talare tipsade om, läs inte tråden

Belowzero

Aktiv medlem
26 okt 2006
84
0
6
Stockholm / Ljungdalen
Jag tackar alla som hjälpt mig med och alla andra för trevlig läsning och önskar en trevlig sommar.
Själv åker jag upp på torsdag och hämtar skotern och tar sista turen :)

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Jaduu... ska jag också tacka lite? TACK ALLESAMANS FÖR DETTA (korta för mig iaf) SKOTER ÅR!! :) För mig blev sista turen med skotern i söndags då jag åkte hem från funäsdalen.

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna
nå jag ska inte tacka än.. eller jag kan ju tacka er i förväg då... jag har faktiskt snö kvar här... nå ha en trevlig sommar ni då, så fortsätter jag med skoterkörning,

tack o hej!