Vart köpa styrhöjare Rev 03?

NezQ

Välkänd medlem
25 sept 2009
518
0
16
Sundsvall
Tja tänkte höra vart man kan köpa styrhöjare till en Rev 600 HO 03:a?
Måste man byta styre i samma veva eller funkar orginal?

// Tomas

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
finns en drös olika...ska du ha skidoo/Lynx orginal så blir de din ÅF..ska du ha en eftermarknads höjare finns de bland annat

www.peperformance.se
www.mtnprod.se
www.rinab,se
www.skoterdelen.se

OSV..

du behöver inte byta styre nej.. du väljer storlek på hålet när du köper höjaren..ditt styre är 22. nånting.. och fatbar är 28. nånting..

de som du kan behöva göra.kommer inte ihåg hur de var på reven men vissa så måste du förlänga gaswire/bromsslang och div.kablar om du lägger en högre höjare än orginal och rev 03 har ju inte orginal:)

R

Robin

Du måste dessutom ha en adapter för vanliga styrhöjare då kronan inte ser likadan ut org som de flesta höjares fästen gör.

NezQ

Välkänd medlem
25 sept 2009
518
0
16
Sundsvall
Ok finns det nån eller några som har styrhöjare monterad på en rev,vill juh ha en hyffsad helst ställbar =)

Enkkan

Aktiv medlem
5 sept 2006
94
0
6
Umeå
Ok finns det nån eller några som har styrhöjare monterad på en rev,vill juh ha en hyffsad helst ställbar =)

Jag har också en rev-03. Jag köpte mina grejjer från Snoperformance.se. Köpte 8"höjjare, adapter till styrkronan och ett rakt racingstyre. Mycket bra priser och det blev perfekt. Behövde bara dra efter kablarna, ingen förlängning alls.