Sällan jag känner att jag skulle vilja ha en Yamaha, men nu hände det.tog årets första tur innan man inviger i Vemdalen nu för nyår. Ljudet är sjukt bra nu med hjälp av polarpro external mic.
Jag jobbar på det!SkidooMatte: Detta videoklipp visar innehåll från EMI, som har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl, tror du att det går och fixa?
Jag förstod inte riktigt vad du menar eller vem du skriver åt, kan du vara lite tydligare?MEN SLUTA!!!
Ops missade att citera. Tråden heter Här samlar vi sköna SKOTERfilmer. Det kryllar av ren skit i denna tråd som t.ex. ultraman´s rena hån mot trådskaparen!!!Jag förstod inte riktigt vad du menar eller vem du skriver åt, kan du vara lite tydligare?
Varför far du utanför och fullgasar ut snöhögar överallt på leden?En film med många kvastar och lite burkning i djupsnö. Ledkörning i början men efter par minuter så börjas det.
Mestadels ledkörning en vacker kväll.
+1!Ops missade att citera. Tråden heter Här samlar vi sköna SKOTERfilmer. Det kryllar av ren skit i denna tråd som t.ex. ultraman´s rena hån mot trådskaparen!!!
Detta är den första posten i denna tråd, jag tror nog att Ultramans filmer stämmer in rätt bra på trådbeskrivningen (alla tycker väl olika på vad som är härliga filmer?)Hej!
Lika bra att starta en tråd för härliga filmer från youtube!
Skoterrellaterat tack.. Gärna sånt ni har filmat själva!
Jag börjar med denna Viper som jag hittade på nätet:
*EDIT : Skriv gärna vad filmen innehåller också...
*EDIT : Klistra bara in länken till filmen.
*EDIT : För att lägg till en film så klickar du påoch klistrar in hela länken till filmen!