ja skulle vilja veta lite +/- med en zr 500/600 -98, som hur är dämpningen på dom å vad väger dom ca? å vad ska man behöva betala för en sådan........seriöst tack
ZR? Minus finns det väl inga tror jag. Kör själv en ZL 600. Enda jag kan klaga på stötdämparna och att bensinförbrukningen är lite i överkant. Och ZR:en med FOX och eventuell EFI borde ju då vara nästintill perfekt
[Uppdaterat: Senast editerat den 20-Mar-03 kl 10:40 PM (CET)]Pris? ZR 500 ligger kring 35000:- och neråt har jag för mej. ZR 600 ligger från 38-450000:- beroende på. Men en sådan borde du kunna få för dryga 40 och under, beroende på utrustning.
Jag är lite partisk, men jag har aldrig haft en skönare skoter. Underbar fjädring, dessutom en av de bästa sportskotrarna i lössnön. Har en zr 600 -98 limited edition, den är till salu om du är intresserad. Fullmatad med utrustning,back,drag mm mm. Mail eriksson.ej@tiscali.se
ja...dämpningen på en zr är ju jävligt fint...der går även bra i puder har jag hört....fårgan är om den har de nya cahssit...har sett 99r för omkring 45-50 på blocket...