Senaste aktivitet

• mattgojohn
    mattgojohn svarade på tråden Polaris eller lynx.
    Budget och har du bra handlare på orten?
  • A
    axel05 svarade på tråden Polaris eller lynx.
    Tänkte lägga till att det kommer bli 90% lössnö körning så en lössnö maskin är vad jag hade tänkt mig så jag inte segar ned alla andra...
  • A
    Tanken är att köpa min första skoter nu om någon månad och jag är helt ute å cyklar då jag aldrig kört skoter egentligen och inte har...
  • S
    Strompan reacted to Norrbotten89's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Det blev en Ski doo freeride 146 med löstagbar stänklapp! :)
  • S
    Strompan svarade på tråden Polaris Khaos 850 2023?.
    Okej tack! Hur står en khaos sig mot en freetide eller summit? Hört att e-tecen ska vara lite bränslesnålare också stämmer det? Är någon...
  • asker
    asker svarade på tråden Polaris Khaos 850 2023?.
    Med tanke på vad de nyare årsmodellerna kostar och att det är minimala ändringar så finns det absolut ingen anledning att köpa någon...
  • S
    Hej! Efter några kyliga sensommardagar så har jag blivit allt mer sugen på vinter… snubblade häromdagen över en annons på en helt ny...
  • Drago
    Drago svarade på tråden Backproblem..
    Om du kollar på sprängskiss på locket på #7, är den hel? tänkte så att de inte är trasiga kuggar i själva motorn så att den inte kan...
  • Boost III
    Mät turbotrycket och ta reda på hur högt i ladd som ger 250 hk. Du bör hitta laddtryck vs effekt på usa forum. Snabb sökning 15 psi på...
  • N
    Norrbotten89 reacted to Tompa72's post in the thread Addera extra boogie hjul with Gilla.
    Är man bara noggrann och alltid använder isrivare så brukar slidsen klara sig bra du kommer ändå inte kunna åka på allt för isigt...
  • T
    Tompa72 svarade på tråden Addera extra boogie hjul.
    Är man bara noggrann och alltid använder isrivare så brukar slidsen klara sig bra du kommer ändå inte kunna åka på allt för isigt...
  • Divra55
    Divra55 reacted to monno's post in the thread Projekt Skidoo freeride (2018) TIPS with Gilla.
    Det fina med headlight delete är att man kan få till ett gigantiskt handskfack =) Sen körde jag med nån kina lampa som lyste bättre än...
  • N
    Norrbotten89 reacted to Sneeuwscooter's post in the thread Addera extra boogie hjul with Gilla.
    Du kan vänta och se efter en säsong. Har du mycket slitage av slides, du montera extra hjul. Normalt slitage, du behövs det inte. Mät...
  • N
    Norrbotten89 svarade på tråden Addera extra boogie hjul.
    Jag har redan frågat handlaren om det går att montera extra och fick till svar att det händer att dom får göra det på mountain maskiner...
  • N
    Norrbotten89 reacted to mattgojohn's post in the thread Addera extra boogie hjul with Gilla.
    Du borde kunna snegla på en BCXRS, och hur hjulen är placerade på dom, då cMotion X och t-Motion XT tydligen har samma geometri (så i...