Det är vid SyterstuganDet två övre bilderna, vart är det ifrån? (med bron etc)
är det njunjes/tarrekaise?Det är vid Syterstugan
Det är ca 3-4 mil norr om Tärnaby vid syterskalet.är det njunjes/tarrekaise?
Åhh nu längtar jag till Hemavan/ tärnafjällen, jag har kört upp där bortanför skidliftarna i Hemavan,över blå vägen och den slingrande leden genom björkskogen (oftast guppig som f.n) upp på fjället och genom syterskalet och syterstugan, bakom bergen och ner mot tärna via norra fjällnäs,stor laisan osv. Gillar den rundan stark och har åkt den säkert 10 gånger.Det är vid Syterstugan
Ja det är en runda som de ofta kör med hundspannen.Åhh nu längtar jag till Hemavan/ tärnafjällen.
Nu när jag tänker efter så brukar man möta många hundspann efter leden just där, är det någon spec hundled eller är det bara för att det är så fin natur??
Ja det var riktigt kul idag får se vad morgondagen erbjuderHärligt en massa yammisar med stressfläkt =)
Precis! ja jag har inte gjort det någon gång ännu. Blir nog till att byta snarast. Den har nog dragit åt sig en del fukt genom åren.När bytte du bromsvätska senast David? =)
Jag ska kolla lite bättre när jag är ute med den nästa gång. Jag har lyckat att buckla till "plåten" lite i fram på ena sidan men det är nog inte så konstigt som jag körTvivlar inte på att buskyddet fungerar! Min oro är att det kommer in snö mellan skyddet och skotern och fryser till is när den står i kyla och trycker sönder plasten på skotern.?