NoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooHar töat hela dagen o regnat, återstår att se imorgon hur det ser ut..
Nu har du ansvaret att lämna snörapport tre gånger i veckanjag har en lastbil som kör till stora blåsjön mån-ons-fre varje vecka, året runt... hojta till om nån vill ha snörapport som är osäker på väder, snömängd osv
Tror dock det övergick i regn även på högre höjder. Ett tips är att kolla på smhi/ fjällobservationer. De har stationer både på låg och högre höjd. Då får man en uppfattning hur mycket höjden spelar in.Obekräftade uppgifter säger att det ska ha kommit en betydande mängd där uppe
Jag har sett film. Riktig bra med puder.Obekräftade uppgifter säger att det ska ha kommit en betydande mängd där uppe
Försök få det bekräftat så får vi åka upp på lite mindre chans till helgenObekräftade uppgifter säger att det ska ha kommit en betydande mängd där uppe
Jag kan bekräfta att det finns bra med snö där.Försök få det bekräftat så får vi åka upp på lite mindre chans till helgen
Jag går på samma linje! Sånt där vill man inte se med skotern såld och utan att fått den nya än... ;-)Trickfilmat!
+1Men lägg ut bild i tråden för oss som inte har fäjsboken så att vi också får se