Okej blir nog att sätta dom på innersta och prova tack för svarMin sitter på innersta inge vinglig.
sedär inga konstigheter... har skotern på avisning sen blir det till att ta bort skiten.Kika min imgur sida så finns bilder där...
Inga tvekningar men ibland dör den när man trycker på back knappen.Handtagsskydden höll då iaf i några mil, jävla plast skit!
Nån mer som har känt av att skotern tvekar vid gaspådrag ibland?
Skotern på avisning, och själv ligger man i soffa och återhämtar mig. Trött som satansedär inga konstigheter... har skotern på avisning sen blir det till att ta bort skiten.
Skev från fabrik eller nått som inträffade när axeln gick av??Nu är axeln bytt på min men det största felet var inte axeln utan nedre remskivan som är skev,så jag blev skoterlös på nyår
axeln gick alldrig av,"medbringaren"satt lite snett från fabrik,sen remskivan vet jag inte hur den kunnat bli skevSkev från fabrik eller nått som inträffade när axeln gick av??
Har du släppt på bromshantaget nä men det känns som det måste varaa något fel i sekundären, typ en fjäder som är av eller fel fjäder från fabrik?Nån fler som har problem med remmar! Min slirar hela tiden nu så remmen är slut! (13mil) har blockoff plates och silikonat buken!
DET lampan tänds vid hastiga övervarv också, dock brukar inte ecu:n hamna i limpmode när det gäller övervarv, utan det är bara vid "riktiga" knackningar.Nu har jag inte läst hela tråden men att den övervarvar har normalt sett inget med att skotern varnar för DET = knacksensorn.
DET =att skotern knackar, tyder väl troligtvis att soppan är för dålig/för lite oktan.
Sen om ni Polaris freaks har något spec med era maskiner eller om jag helt är ute och vevar i luften så har jag haft fel förr.