Precis! Värdelöst! Borde iaf finnas i sverige tycker man!Om man ändå måste vänta på delar från staterna när man beställer via sin lokala handlare kan man väl lika väl själv beställa direkt från staterna? Bör ju vara bra mycket bättre pris..
Det förklarar dina DEt bekymmer, blir även DEt vid övervarvning.Fick veta idag att min också hade fel vikter har 10-62 nu får 10-68 till veckan
Får igen min maskin i morgon med Assault axel monterad och ny rem,min gick inte av utan nedre driv/drev skivan eller va man kan kalla det började att "skeva" som en gammal cykel fälg,nån som fått sin drivaxel knäckt som satt dit stålaxeln istället? Fick veta idag att nya axlarna kommer först V.3 å så länge vägrar jag vänta på maskinen min..
Jag har en hög vit till salu (om ca 6 dagar)Hej! Någon som har en hög vit ruta att sälja, eller kanske byta mot en svart högruta? Östersund med omnejd!
det är inget fel på assault axeln i sig det är bara det att det inte finns något korrisionsskydd på axel tappen, på assaulten ligger den i oljebad.
Kika min imgur sida så finns bilder där...Någon som kopplat ur gasbrytaren på sin -13 ?
Ska koppla ur min men inte kollat hur det ser ut på nya gasblocket men borde ju inte vara några konstigheter på detta heller. Var ju snabbt gjort på tidigare modeller.