Min boggie sitter och har alltid varit monterad i understa fästet, ska kanske ta å testa det andra fästet nån gångVad blir det för skillnad om man monterar boggien i det understa fästet i bak? Alltså det som är under fotstegen. Att markfrigången blir bättre förstår jag men blir det några andra fördelar? Frågan gäller F7.
Okej ska nog testa montera där, sen ska jag flytta fästet för saxen bak i boggien så den får mer vinkelÖvre hålen bak ger mindre skidtryck ~ mer res.
Givetvis har du rätt, men det är ack så kul att kunna åka rulle iblandVad är fel när en maskin inte vill åka rullen? De är väll byggda för att hålla skidorna nere.
Det säger jag inte emot, rulle kan vara riktigt roligt.Givetvis har du rätt, men det är ack så kul att kunna åka rulle ibland
Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Skotern kommer resa betydligt mer om man tar bort dom, eftersom saxen får full rörlighetOkej, men vad blir skillnaden när man tar bort dem? samt lite offtopic, läste att man brukar ta bort krängningshämmarna på f7orna, någon som har erfarenhet av det?