Det känns som att det är visningsmaskiner då Freeride 146" har vändhjulet på utsidan?Såg det med, men känns galet tidigt. Det är inte bara utställningsmaskiner då? Får ringa min handlare om några veckor och kolla lite.
Skickat från min GT-I9295 med Tapatalk 4
Det är maskinerna som var på Nolia mässan.Det känns som att det är visningsmaskiner då Freeride 146" har vändhjulet på utsidan?
http://www.blocket.se/gavleborg/Ski_doo_Freeride_146__800R_E_Tec_Nu_i_butik_48761927.htm?ca=2&w=3
De är många som klämt och känt på dessa, freeriden som som jag kollade på på nolia var allt annat än nyskick.Det är maskinerna som var på Nolia mässan.
Grym maskin. Hade en 2011 som jag var jäkligt nöjd med. Körde även fjolårets med rMotion som var ännu bättre. Du kommer bli nöjd.Skriver man på för en Backcountry x 600 e-tec till veckan
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
De har dom ju gjort dom senaste 20 åren varför nu tro att dom kommer i Aug LoLLämnade in min Renegade 600 ACE till inbyte idag och skrev på för en Backcountry x 600 E-tec. Beräknat leveransdatum var november.
Fördriva tiden med älgjakt och längta efter vintern nu
Nått mer om det?nytt övervarvs meddelande/varning i displayen.
När beställde du din?Ska då inte få min förens vecka 50 tidigast beställt freeride 137
Beställde min i slutet av mars men ändrade från en 137:a till en 146:a första dagarna i april.Beställde i april