Å fan, antingen har dom lärt sig att dom flesta vill ha maskinerna tidigare eller så är det som det alltid har varit bullshit.Pratade med min ÅF och enligt honom kommer Summitarna v.45
Låter mer nära sanningen!Min ÅF trodde v49-50 för min Freeride när jag pratade med honom idag.
Skickat från min GT-I9295 med Tapatalk 4
Hallo allihopa vad är det för fel med renegade 1200 funderar på en 900 eller 1200Om jag får säga mitt så hoppas jag att skidoo ser till att fixa i ordning en riktigt bra 4 takts maskin. har hört/läst lite för för mycke dåligt om 1200 renegade för att våga köpa en sån.
Jaa säg det?? Handlar väl mest om man kan tänka sig köra en 4takt.Hallo allihopa vad är det för fel med renegade 1200 funderar på en 900 eller 1200
Transportsträckor mellan lössnöställena är absolut inga problem, ska man åka på hårt underlag längre sträckor så är isrivare att rekomendera!Hur är det med kylningen på en freeride 146" tror ni?
Tänkte mest på transportsträckor och våren då föret blir hårt.
Borra bak, mellan kylarna, och sätt fast fästen. Gjorde det på min '12a och ska göra det på '14 också.Nån som har nått tips på hur man får med sig en spade på skotern?
Går ju att ha den i ryggsäcken men skulle helst ha den på skotern.
Blev en freeride 146", ska bli kul att prova ski-doo för första gången