Har funderat på samma men inte fått något bra svar av de som åkte xm redan förra året.Har äntligen varit och hämtat min 146a nu Hur har ni andra satt regskylten? Den är som lite svårplacerad.
Min sitter på huven, på det gula. Diagonalt uppåt så att säga (kan ordna bild sen om det önskas). Såg en annan lösning i Lynx 2014 tråden idag som jag hade valt om jag skulle sätta dit den nu.Har funderat på samma men inte fått något bra svar av de som åkte xm redan förra året.
Bakom rutan? man får klippa lite i skylten men det gårHar äntligen varit och hämtat min 146a nu Hur har ni andra satt regskylten? Den är som lite svårplacerad.
Klipper du i den är den ogiltig direkt!!!Bakom rutan? man får klippa lite i skylten men det går
Om den trots allt är original och du inte klippt inför den svarta rutan på skylten så ska det nog till en sjukt petig polis för att du skall åka dit. Jag har klippt min utanför den svarta randen.Klipper du i den är den ogiltig direkt!!!
Såg någon som satt den lodrätt framför sidokåpan, syns det framifrån?
Alla jag åkte med ifjol hade dem lodrätt/lite snett frampå sidokåpan. Den är "väl synlig framifrån".Klipper du i den är den ogiltig direkt!!!
Såg någon som satt den lodrätt framför sidokåpan, syns det framifrån?
Så blir det sa polisen!Alla jag åkte med ifjol hade dem lodrätt/lite snett frampå sidokåpan. Den är "väl synlig framifrån".
Aldrig blivit stoppade dock så vet inte, hänger väl på hur petiga de är.
Var handlaren som placerade dem där på alla "våra" XM.
Bild:
Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
Haha fan då slog du mig, ska hämta ½ton Freeride och ¼ton Summit på fredag =)Hämtade ett drygt ton Freeride 154 idag. De stod det 99% på när man startade.
Sent from my GT-I9295 using Tapatalk