Biltemas "label off" är skitbra !!!Gjorde detta idag, men fick inte riktigt bort allt lim. Någon som har något bra tips på medel för att ta bort limmet utan att förstöra plasten?
Biltemas "label off" är skitbra !!!Gjorde detta idag, men fick inte riktigt bort allt lim. Någon som har något bra tips på medel för att ta bort limmet utan att förstöra plasten?
Tack för svaren T.N.T, GoPro och Krickus. Tror jag börjar att testa "label off".Biltemas "label off" är skitbra !!!
Den var över, ville inte där kablarna i huven då blir de bara mer att ta lös om du ska bort med huven nu slipper jag detJasså.
Vad är dedär utaget till för egentligen då?
Varför är det en nackdel? Det låter ju underbart!På 12an tog jag ström direkt från batteriet med en säkring men nackdelen då är ju att det är ström fast motorn är avslagen. Men finns det kabel färdigt för uttag så ska jag prova den nu
Mm Oregon 450.Vidgren, vad är det där för Gps, oregon? Vilket fäste isåfall.
Har nämligen kollat på oregon att sätta på Freeriden, och det där ser ju väldigt smidigt ut.
Det var inte mycket han gillade med den skotern..Time lapse video på en milt sagt total ombyggnad av en 2014 xm:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=xvH-QVeLVT4[/video]
Tack för svar, har siktat in mig på en oregon, kanske 600.Mm Oregon 450.
Fästet är ett Ram mount.
Funkar klockrent!!
Varför är det en nackdel? Det låter ju underbart!
Både jag och min maskin kommer att befinna sig på samma ställe från och med torsdag kväll i Borgafjäll.Någon som testat sin -14 ordentligt än ? Själv väntar ja fortfarande på min..
Härligt. Återkom gärna med en liten recension på maskinen dåBåde jag och min maskin kommer att befinna sig på samma ställe från och med torsdag kväll i Borgafjäll.
Så jag hoppas att det finns lite snö för lite lättare testrepor på fredag.
Ska testas till helgen om väderprognosen håller.Någon som testat sin -14 ordentligt än ? Själv väntar ja fortfarande på min..
Imorgon blir de Gränsen och 1,5m puder så då ska de testasNågon som testat sin -14 ordentligt än ? Själv väntar ja fortfarande på min..
Nä är nog inte värt om man har så långt ditJag hade också först tänkt testa gränsen imorrn men polarnatten börjar ju på torsdag så jag vet inte hur värt det är ljusmässigt :s
Underligt att vi i Gävletrakten alltid får vänta 1 månad längre än resten ..........Någon som testat sin -14 ordentligt än ? Själv väntar ja fortfarande på min..
Bohlins eller?Underligt att vi i Gävletrakten alltid får vänta 1 månad längre än resten ..........