Skaffa tillbehöret "glovebox extension" och sätt den där.Någon som har monterat GPS på sin summit eller freeride och kan dela med sig hur ni monterat den?
http://img.tapatalk.com/d/13/12/01/a2u8yryq.jpg[/QUOTE]
Vidgren, vad är det där för Gps, oregon? Vilket fäste isåfall.
Har nämligen kollat på oregon att sätta på Freeriden, och det där ser ju väldigt smidigt ut.
Gjorde detta idag, men fick inte riktigt bort allt lim. Någon som har något bra tips på medel för att ta bort limmet utan att förstöra plasten?Tog bort på min, de gick bra bara värma med värmepistol samtidigt som du drar bort dom.
tog även bort alla reflexer likadant
Silikonfjerner funkar utmärkt.Gjorde detta idag, men fick inte riktigt bort allt lim. Någon som har något bra tips på medel för att ta bort limmet utan att förstöra plasten?
Är det konstant spänning på den kabeln?
Jasså.Jo spänning från tomgången
Det är 12v uttaget. På 13 och 14 E-tec så har man spänning även på tomgång...Jasså.
Vad är dedär utaget till för egentligen då?
Sitter ett 12v uttag under plasten fram vid lysena på XM Men gissar dom har kabeln på bilden också eller?Det är 12v uttaget. På 13 och 14 E-tec så har man spänning även på tomgång...
På 11 hade man det inte.
På 12 vet jag inte, nån annan som vet?
Okej, känner bara till denna kabel. Sitter i framkant av oljeburken.Sitter ett 12v uttag under plasten fram vid lysena på XM Men gissar dom har kabeln på bilden också eller?
Min ÅF Sa i alla fall att det bara var över 2000 varv men inte säkert dom har koll på ändringarna?