Vad kostade XRSen du hade då?Länsförsäkringar, 4608:-, då har jag både bil och lägenhet där. 36år.
Vad kostade XRSen du hade då?Länsförsäkringar, 4608:-, då har jag både bil och lägenhet där. 36år.
Hade ingen XRS, men en Lynx RE 600 e-tec -10. Då hade jag den i Svedea och dom tog 3800:-, men jag tror att länsförsäkringar hade varit billigare än så...Vad kostade XRSen du hade då?
Ah, förlåt, Blandade ihop dig med RikardhHade ingen XRS, men en Lynx RE 600 e-tec -10. Då hade jag den i Svedea och dom tog 3800:-, men jag tror att länsförsäkringar hade varit billigare än så...
Körde min fr 146 14 på swedbanks egna tre kronor 2500 i självrisk och 3800 om man kör halv på sommar o hel på vinter. Dock skriven på farsan..Ah, förlåt, Blandade ihop dig med Rikardh
Blir nog Dina för mig också, 5263:- helår.
Visserligen 10 000:- självrisk men smäller det så smäller det..
Kör med samma försäkring, hamnade på runt samma pris tror jag.Ah, förlåt, Blandade ihop dig med Rikardh
Blir nog Dina för mig också, 5263:- helår.
Visserligen 10 000:- självrisk men smäller det så smäller det..
Nu handlar ju inte denna tråden om försäkringar men iaf.Trygg Hansa
1158:-/månad helförsäkring
Ni som valt Dina; tänker ni enbart på låg premie?
Förtränger ni den vansinniga självrisken och det faktum att deras skadereglering är under all kritik?
Min Freeride 137" 2014 kostar 5800 per helår på dina, men har fått tips att om man typ tecknar en bostadsförsäkring för några hundra kan man få i en billig skoter försäkring på 3500-4300 kr.Ringde dina försäkringar idag summit 800 154" 2014 ca 5800:- hel/helår ...billigast hittills! Annars hade ju folkskam ett kanonerbjudande på 47000:- helförsäkring/helår!!! Frågade om killen skämtade med mig då skrattade han och frågade om jag vill ha en avställningsbar försäkring då kostade det bara 53000!!!! Jag frågade om han som satt priset hade haft en hjärnblödning nyligen då höll killen på att dö i skratt!! var han som tipsade om Dinaförsäkringar sa att han själv har sin skoter försäkrad där Glömde nästan 26 år inget annat försäkrat hos dina!
De va blodigt, jag hamnade på ung. 4600kr när jag tecknade min förra året med 20% rabatt !Ja jag ska då fan ringa länsförsäkringar, har allt jag äger försäkrat hos dom. 7300 och 34 år är fan sjukt.
Resonerade likadant, har visserligen bara snöskotrar och mig själv försäkrad där samt använder deras bank - men jag hade då inget att hämta och hon jag pratade med höll med om att beslutsfattarna skjutit sig i foten.Ja jag ska då fan ringa länsförsäkringar, har allt jag äger försäkrat hos dom. 7300 och 34 år är fan sjukt.
Tror kriteriet för helkund är hemförsäkring och lönekonto !Resonerade likadant, har visserligen bara snöskotrar och mig själv försäkrad där samt använder deras bank - men jag hade då inget att hämta och hon jag pratade med höll med om att beslutsfattarna skjutit sig i foten.
Stämmer bra det, hon sa så.Tror kriteriet för helkund är hemförsäkring och lönekonto !