Bitter för att du är en fattig fjolla? :heh:Säger han som sitter på tjockisskotern nummer 1
Turbo Apex = tjocka gubbar med för mkt pengar som kör upp och ner för fjällsidor (det är den enda den kan)
Bitter för att du är en fattig fjolla? :heh:Säger han som sitter på tjockisskotern nummer 1
Turbo Apex = tjocka gubbar med för mkt pengar som kör upp och ner för fjällsidor (det är den enda den kan)
Skicka ett sms till han i början på helgen med just den texten "Bring Rings & Pistons"BRP=BringRingsnPistons or BringRopePlease
Personangrepp får du ta i en ny tråd. Här hackar vi på skotrar...Bitter för att du är en fattig fjolla? :heh:
ganska sjukt egentligen, köper man en sprillans bil med garanti osv så kör man ju dit den om ciggarettändaren glappar. en ny skoter som skär kan man laga själv pga att man skulle till fjälls helgen efter..
inte för att polaris någonsin haft problem, utan jag tänker ju då framförallt på övriga märken..
Jasså gör vi?Personangrepp får du ta i en ny tråd. Här hackar vi på skotrar...
Tycker nog herrn har synpunkter på ägarna också...Säger han som sitter på tjockisskotern nummer 1
Han generaliserar alla ägare på turboyamsingar, trucker svarar med att skriva att vidgren är en fjantig fjolla. Ser ni skillnaden? Att ni sen tar åt er är ju bara roligtMen ge er, Vidgren öppnade själv för personliga påhopp då han svara på min respon där han gav ett uttryck om att Folk som kör Apex turbo är tjocka gubbar med för mycket pengar.
Alltså ska jag då vara 1.Gubbe 2.tjock 3.ha för mycket pengar.
Så han gott vältra sig i att få ta den..
Mer hat nu folk !
Det där är prototyper inför 2015, den nedre är ju givetvis den nya lågbyggda Rmk:n för snabba och riviga starter!Hö Hö sånt straffar sig snabbt. Av en händelse hittade jag dessa maskiner en mil från varandra idag.
Tydligen inte en kille som du=)! Vem lyfter en skoter?Provkörde en nytro igår, aldrig igen säger jag. Hände lite när man gasa , tung som att as gick ju fan knappt att bryta ner fanskapet. Sen när man skulle hjälpa polaren för att han hade kört fast kändes det som att man komprimerade ihop knotorna i ryggen.
Och körställningen?! Vem fan kan äns köra en sån skoter?...
Är fortfarande ingen kommentar om dig. Jag gnällde på din tjockisskoter och anklagade yamahafolket för att vara tjocka gubbar osv.. Inget av vad jag sa var riktat mot dig. Eller jo det var riktat mot din tjockisskoter men inte dig."Säger han som sitter på tjockisskotern nummer 1" följt av nästa; förstår du nu eller är det gröna blodet för tjockt till hjärnan
Så oljan rinner ur... Perfa ;-)Sitter mani en slänt så rullar man väl bara runt den=)
Haha den va bra!
Men oavsett märke? Jag lyfter du inte skoterna när jag kört fast, det är ju typ alltid bara stampa lite och gasa så är man loss. Sitter mani en slänt så rullar man väl bara runt den=)