Tycker BRP dricker olja som satan ja, alla mina skotrar har gjort det och dom nya också, fast enligt mig gör det inte så mkt, soppaförbrukning är viktigare pga räckvidd..
som så många gånger förr arbjuder jag dig, att vid tillfälle (om det någonsin ges), att bevisa för mig att du köra yamaha i svensk djupsnö.
Dessvärre så har jag hitentills aldrig träffat en forummedlem "där ute", så såvitt jag vet kanske jag är lika dålig förare som du, och så många andra yamaahaförespråkare före dig, har påstått.
Det får vi nog aldrig veta.
Men jag har aldrig sett en yamaha som gått ovanpå djupsnö. Dock räknar jag inte yamaha tubromaskinerna alls, då de om möjligt, är sämre än en std yamaha i djupsnö.
Verkar som att amerikanderna kör yamaha turbo i "djupsnö", men då ser de 500 meter rakt upp för en bergssida som "djupsnöåkning", bara för att det råkar vara 6 meter snö under skotern...
hmm...
naaaaa... du kör omöjligt djupsnö med din yamaha... du skojjar dig på oss!
Första april ifjol.... när kommer snön... ?
Jag dricker ur mugg!Låt mig gissa, du äter soppa med gaffel också?
Haha, du är rolig! =D
Förutom dina avgas smällar, plats smäck, körställning så är väl din skoter rätt okej, om man nu får kalla en Tupperware med skidor för skoter?
På snön är väl det minsta problemet att köra, det är väl i snön man kör annars är det väl inge kul? Men du verkar redan kopplat greppet om det.
Jag dricker ur mugg!
det jävliga är att jag inte bytt nåt på min rmk 600 06 med 800 mil på mätaren, jag har haft den sen 450 mil. bytt 2 remmar och dom har jag plågat ihjäl för att jag har en tendens till att stumma och gunga när jag kört fast ganska stunden innan jag ger upp. inte bytt stift trotts att det sotar mycket. och då grejjerna sotar så håller dom. annat var det när jag körde brp, blev ofta hembogserad, och då var det ändå en riktig rotax snurra, alltså en rv motor och inte dessa kassa serie 3 motorer som tar vevar och kolvar som polaris tar soppa och olja, och själv anser jag det är lättare att tanka lite oftare än att renovera efter varje körningNej , Tack och lov har jag inte det Men andra Polarisar och gillar inte alls dem, p.ga att dem känns så jävla omorderna och Racklar i mängder och Dricker Olja och Bensin som en Äkta Finne dricker Koskenkorva i Saunan efter en hård dag i Timmerskogen,
Nä jag Trivs med BRP och det är väll det som är huvudsaken,
Låt oss höra, vilken maskin är egentligen bäst? =DJa.... Denna gång var det alltså Lynx som bjöd på mest dricka i baren...
Konstigt att, enligt denna artikel då, "bästa" maskinen inte når amerikanerna....
Var det ens en seriös fråga?Låt oss höra, vilken maskin är egentligen bäst? =D
Ska man ta den här tråden på allvar???Var det ens en seriös fråga?
Jaja bara för att du och så många andra inte tar tråden på allvar så ska jag inte sjunka till eran nivå.
Bästa maskinen idag, Alla kategorier, är såklart M800 -13....
Borde vara helt uppenbart vid det här laget...
Haha i denna tråd är ju alla på dagisnivå och det är ju rätt kul faktiskt!=D *min-pappa-är-bättre-än-din-pappa* *buuuhuuu*Var det ens en seriös fråga?
Jaja bara för att du och så många andra inte tar tråden på allvar så ska jag inte sjunka till eran nivå.
Bästa maskinen idag, Alla kategorier, är såklart M800 -13....
Borde vara helt uppenbart vid det här laget...
Ska man ta den här tråden på allvar???
Isf är nog inte den bästa maskinen tillverkad än
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Det är därför man kör Arctic, för att slippa allt rackelDet är något speciellt med snöskotrar som väcker känslor i reptilhjärnan, kanske för att man betalar dyrt för "skitmaskiner" och ingen vill erkänna att man gjort en dålig affär.
Jag menar byta kolvar till första service, variatorremmar för 10.000:- på några helger, repa motorn för 80.000:- vid 300 mil, knäcka chassiet när du passerar ett dike osv.
Märkeskrig finns tex. bland sporthojsåkare också men inte på samma nivå, jag har varit med om slagsmål på banketten efter skotertävlingar pga. av villket märke som är "bäst"....
Hahahahaha, ytterligare en som har legat under täcket sedan Pro Rmk kom till världen!ski-doo bäst i lössnö.
Lynx är bäst på led, ski-doo bäst i lössnö.
de andra märkena är bara utfyllnad
hållbarhet = alla lika dålig
+1 haha ski-doo har väl aldrig tillverkat en riktig lössnömaskin (kanske XMen närmar sig men det är ingen PRO RMK)Hahahahaha, ytterligare en som har legat under täcket sedan Pro Rmk kom till världen!