Har då hört att priset sänks på alla Ski-doo & Lynx.Alltså en fråga!
Har Lynx sänkt priserna? för en Rave 800 kostade tidigare 143900 nu kostar den 139900.
Någon som vet om dom kommer sänka priset på BD 3900DS också?
Vad jag har förstått så har BRP sänkt priset på ski doo och lynx, ca 3-4k. Och det ska även gälla Boondocker.Alltså en fråga!
Har Lynx sänkt priserna? för en Rave 800 kostade tidigare 143900 nu kostar den 139900.
Någon som vet om dom kommer sänka priset på BD 3900DS också?
Ja, åk in till handlarn och prata med han så löser det sig så kan du sen gärna dela med dig av vad sänkningen är.Okey då är det bara fara in och få ett nytt pris... eller?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
har de kört även 600, sitter det nya bra steg på den oxå? för på bild ser de inte ut att vara samma eller är det en synvilla pga att 800 har färgade. på filmen kör de ju bara 800 och där ser man de nya stegen.Ja Oktan har varit ute och kört med dem och de säger att det är nya fotsteg, det ser man på deras film också.
Min handlare har sagt till mig att det är de nya fotstegen på både BD 800 o 600.har de kört även 600, sitter det nya bra steg på den oxå? för på bild ser de inte ut att vara samma eller är det en synvilla pga att 800 har färgade. på filmen kör de ju bara 800 och där ser man de nya stegen.
Vill din ÅF bråka, eller?Är det någon mer än jag som har kritat på ett kontrakt före dom sänkte priserna? dvs den 28 mars.
Nej den blir inte lika mjuk.nån som vet om dynan kommer att va lika mjuk på produktionsmodellerna som på demon?
Var å kika på dom idag på E-son, så det blev en 800:as 3700 med elstart och drag för 136 lopper