Nej, ingen T-MotionKommer lynxen med Tmotion eller är det bara skidoon som kommer ha det?
Nej, ingen T-MotionKommer lynxen med Tmotion eller är det bara skidoon som kommer ha det?
Hur löser man det? Sfäriska busningar eller tänker jag fel och att mitten av bloggen står relativt still?Alla PPS har coilover.
Finns Fox Float kit till T-motion så utanpåliggande fjädrar är ingen nödvändighet för funktionen.
Toms Snowmobile löser det med sitt E-motion kit, och allt ska fungera som vanligt.Hur löser man det? Sfäriska busningar eller tänker jag fel och att mitten av bloggen står relativt still?
mjo ändå...132000:- det lät ju billigt?
Vad är det för väska som sitter på variator skyddet?mjo ändå...
Ifjol då jag köpte M800:an så gav jag 133k för den med bumper, goggleväska och isrivare och 129k utan och den kostade väll 139k
BD:n kostar 147900:- utan SISU och 141900 med SISU. Jag fick ge 130k utan XC-Bumper och väskan som sitter på variatorskyddet och 132k med XC-Bumper och väskan.
Jag tycker då det är ett helt okey pris
det är en goggleväskaVad är det för väska som sitter på variator skyddet?
Men det sitter väl ett google/hands fack ovanför mätaren samma som på summitarna?det är en goggleväska
Japp, det är prissänkning Har bara fått listan på Ski-doo och där är det -4000:-, så det är troligen lika på Lynx....Nån som vet mer om det har blivit en prissänkning? Och ungefär hur mycket?