Nej Standard på 800:an/orna som jag förstod detCoolt, extratillbehör eller?
Nej Standard på 800:an/orna som jag förstod detCoolt, extratillbehör eller?
Okej, coolt om det är original, men det finns ju nått tillbehör "led light kit" för 2600kr som ska ge 180graders ljus.Nej Standard på 800:an/orna som jag förstod det
Rätt så stor skillnad är det men många gånger räcker en 600 långt,skulle tro att minst 80% av körningen så klarar man sig med 600 kanske mer än så.Vad tror ni om 600an? Hur stor är skillnaden mot 800an är det ljusår eller?
Självklart med float dämpare.
Tror det, men ska inte säga säkertFox float dämpar tillägget är det bara skiddämpare?
jo det är svårt, jag är ganska säker att 600an skulle räcka iaf för mig. Men 800 är ju kul. En annan sak som är en fördel med 600an borde ju vara driftsäkerheten, man ser en hel del 600 e-tec med en ruskigt massa mil på mätaren.Funderar också mellan en boondocker 600 3900 och 800.. Inte lätt
Jo samma här skulle väl vilja ha en 800 men tycker 600 an är betydligt mer prisvärd.Funderar också mellan en boondocker 600 3900 och 800.. Inte lätt
Duger inte orginaldämperiet så köp en omgång begade RS-dämpare. Bättre än alla "Flåt-dämpare" i världen.Någon som vet om det finns Fox float till DS 3900 boggien?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ja, jag kan bara hålla med dig.Duger inte orginaldämperiet så köp en omgång begade RS-dämpare. Bättre än alla "Flåt-dämpare" i världen.
Lite lustigt att Fox Float-hysterin kommer dragande hit nu när den håller på att gå över i staterna där fler och fler väljer annat istället.
Precis plus att dom är lite lite lättareGanska bekvämt med en floatdämpare (evol x/r) då man kan justera hela dämparens karaktär på 5 minuter.
Trevligt, får man fråga vad du fick ge? och var det rent/inbyte?Sönna då har man beställt en BD 3900 800r E-Tec -14 från TraktorCity. Blev en XC-bumper och hajna olje/goggleväskan som man monterar på variatorskyddet.
Man längtar ju redan
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2