Haru något kort att lägga in på din ? Vilka delar består rs kitet av ?Nu har jag fått min RE 800. Boggieskenorna är svarta och dioderna som sitter i huven på boondockern sitter även på RE:n (iaf min med RS kit)
Haru något kort att lägga in på din ? Vilka delar består rs kitet av ?Nu har jag fått min RE 800. Boggieskenorna är svarta och dioderna som sitter i huven på boondockern sitter även på RE:n (iaf min med RS kit)
BRP kallar den servostyrning för att den är lättare att styra och ska tydligen inte fortplanta stötar tillbaka till styret lika mycket.någon som kan förklara den "mekaniska servostyrning" som lynx har 2014?
Är servostyrningen nånting som bara RS en kommer med eller får alla 2014 Lynx detta?BRP kallar den servostyrning för att den är lättare att styra och ska tydligen inte fortplanta stötar tillbaka till styret lika mycket.
Det är klent med bilder på den men tydligen så liknar den det som satt på Rev och RE
Hämtar min Boondocker 3900ds 800 imorrn, eller senare idag kanske man säjjer... Dock breda framvagnen till å börja me, då de tycks va brist på dom smala...
Min står å väntar på mig oss min handlare... med rätt framvagn(smala).Någon som hämtat ut sin 3900? Med smal framvagn?