Är nästintill 100 på att det ej kommer in tjuvluft, har kollat stiften efter fullgasrepa direkt hemma på gården, väldigt ljusa, men vart sitter den här bränsleskruven? Tror ni det skulle bli bättre om jag bara vrider upp den lite mer?
En ski-doo med kapslade lager drar väldigt sällan (aldrig)tjuvluft från bakom variatorn.Borde väll gå om det är där den drar tjuvluft ? eller tänker jag fel ? om Luft kan komma in borde väll lite startgas kunna göra det samma. Men visst ska man kolla efter fett också när man ändå grottar runt.
Rengör förgasarna och kolla samtidigt insugen.Är nästintill 100 på att det ej kommer in tjuvluft, har kollat stiften efter fullgasrepa direkt hemma på gården, väldigt ljusa, men vart sitter den här bränsleskruven? Tror ni det skulle bli bättre om jag bara vrider upp den lite mer?
lilla mindre stora större menar jag precis som duKänns ju dumt att dreva ner först uppe sen kompensera och dreva ner nere, då kommer man tillbaka till noll igen
Däremot dreva ner 1 kugg uppe sen dreva upp 2 kugg nere, då slipper man byta kedja också samtidigt som det blir som att dreva 2 kugg uppe.
Har tagit bort länkar på maskiner tidigare och det har funkat kanon, visst en risk är det ju men.
Och vad tror ni blir bäst? 19? 20? Är org 21? Har för mig det