Polaris 2016

Swedn

Välkänd medlem
17 jan 2013
322
2
18
Har ringt runt lite till olika handlare men inte fått något pris jag är nöjd med samt halvkasst bemötande, vilka handlare kan ni rekomendera? :)
 

leroy

Välkänd medlem
1 jan 2000
447
12
18
Fina maskiner men rut vinkeln är ju helt fel påminner om första indyn pre -88.
 

Swedn

Välkänd medlem
17 jan 2013
322
2
18
Bor i södra Norrland men har inga problem med att åka långt för ett köp, har ingen handlare nära mig, så det blir alltid en skaplig tur när man ska köpa skoter. :)
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Södra Norrland...har du pratat med Terrain Domination i Sundsvall?
Jag har inte handlat av dom, men jag känner samtliga på firman, och det är kanonbra killar/tjej. Väldigt serviceminded och jag har bara hört gott om dom från andra.
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Södra Norrland...har du pratat med Terrain Domination i Sundsvall?
Jag har inte handlat av dom, men jag känner samtliga på firman, och det är kanonbra killar/tjej. Väldigt serviceminded och jag har bara hört gott om dom från andra.
+1 på TDiS. Inte köpt något, känner dem inte, men de brinner för skoter och metso är bevisligen duktig på det han gör.
 

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
Har ringt runt lite till olika handlare men inte fått något pris jag är nöjd med samt halvkasst bemötande, vilka handlare kan ni rekomendera? :)
Autoblå i Lycksele är riktigt trevliga att ha göra med. Slå dom en signal och hör.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Dalton

Medlem
14 sept 2015
35
0
6
Stockholm
Någon som har någon ide?
Finns det något annat vettigt sätt att fästa något om man vill dra loss/släpa hem en annan skoter?

Bör man beställa till en dragkrok till skotern?
Jag har inte tänkt att dra nån pulka, möjligtvis bogsera hem någon om någon skoter gått sönder.
Finns det någon annan lösning? De dragkrokar jag sett ser rätt fula ut.
Skotern är en SKS 2016
 

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
Någon som har någon ide?
Finns det något annat vettigt sätt att fästa något om man vill dra loss/släpa hem en annan skoter?
dra från varje sida av fotstegen? men det är väl risk att man knäcker tunneln utan förstärkningarna som man monterar när man monterar draget.
 

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
Huu. 100-275 prim fjäder. De va mjukt mot för tidigare årsmod.


Skickat från min iPhone med Tapatalk