Är det någon som vet om priserna på Ski-doo.com Brukar stämma? Fan en Summit 850 X 154" kostar med högsta kammarna 114 tusen Svenska (13499 USD) Ruskigt bra pris, Om det stämmer så kommer då Jag boka en.
I nordamerika ja, menar du på fullt allvar du tror det kommer hamna på den nivån i Sverige???Fan en Summit 850 X 154" kostar med högsta kammarna 114 tusen Svenska (13499 USD) Ruskigt bra pris, Om det stämmer så kommer då Jag boka en.
Då är vi två. Dock kanske vänta några år tills dom har vertikal styrstång Nämen denna ser jäkligt fin ut.Själv kan jag nu faktiskt tänka mig äga en Ski-Doo med denna nya motor.
Först ska BRP scandinavia och handlare dela på +20% sen moms på det så man hamnar på 160-170...Är det någon som vet om priserna på Ski-doo.com Brukar stämma? Fan en Summit 850 X 154" kostar med högsta kammarna 114 tusen Svenska (13499 USD) Ruskigt bra pris, Om det stämmer så kommer då Jag boka en.
Vad var USD priset ifjol på en summit x 154"? Borde man ju kunna stämma av hyfsat vad priset landar påFörst ska BRP scandinavia och handlare dela på +20% sen moms på det så man hamnar på 160-170...
Nej men tänkte om någon visste hur många procent dem brukar stiga i pris när dem kommer till Svea riket. Alltså om dem har några "standard höjning " .
Ja lyftbågen bak är ju positiv slipper man lyfta en kilometer innan fjädringen är utdragen. Hur den kommer funka med käken bakom vet man ju inte.
Du kan nog ta förra årets priser och lägga på 8-10%.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Är det inte samma som sitter på fyrhjulingen?Tycker de är lite konstigt att de inte nämner nya displayen. Finns ingen video ifrån skidoo. De skriver bara smalare display o Dave Norona pekar på en i 1 sekund.
Någon annan som hittat någon info?