Är bultar som har dålig kvalite som skall bytas ut. Se till att göra det innan säsongen drar igång.Har fått sms av min åf att min 850 omfattas av en garantikampanj, vet någon vad som görs?
Säsongen är typ igång här, inte hört ett ljud, helt seriöst kan man (har någon) lämnat tillbaka den? Vafan är det här för sätt när man betalat som en ny bil för något som inte håller ihop och det på 9 månaders off season inte blir lagat???
Nej, det är inte åf som är problemet, jag menar mer hur kan brp inte gå ut med info, man får kundtidningar och åf får info/delar sent.. men menByt ÅF.
Tur att jag köpte en Lynx 850 då, inga problem med det du skriver efter ca dubbel körsträcka mot digKörde ca 40mil 850 i fjol och det gav mersmak. Så i år inhandlades en 2017 165" på ski-doo rean. Övervarv och "remproblem" har man fått höra om så ögon och öron blöder. Är gammal och ingen extrem åkare (kör i terräng där det inte går hålla full mutter i längre än 3-6 sek)här är min objektiva bedömning efter att ha kört 3st xm sedan 2014:
Summit 850 165" efter ca 10 mil
+ mest troligt världens bästa skoter
- övervarv, väntar på sea level
- reglage lyse och handvärme fryser fast
- fotsteg samlar mkt snö, betydligt mer än XM
- Snöfiltren sämsta möjliga placering båda trasiga efter 6 mil
- styrledsdamasker why? Fryser fast och går sönder, XM var fulländad jämfört med detta.
- övre överfall styrstång glapp