600 mil gissar jag på för tror man inte ofta ligger på 70 på led. om det inte är såna där 3-4 meters breda leder som vissa län har. Här där jag bor får man ligga på 30-40 sen jämnar det väl ut sig när du kör på lägdor, sjöar etc.
varmkörnings tiden måste man ju oxå komma ihåg
jag varm kör minst en minut innan första metern tas med skotern sen gasar man ju inte som en idiot så fort man gränslat sadeln heller
tex om du kör skoter 4gånger i veckan i 15veckor blir det
60 varnkörningar x 1minut = 1timme
jag räknade ut min snitt fart på revon i fjol och jag kände mig en smula besviken resultatet blev långt under dom lagliga 70km/h så mycket kan jag säga
600 mil gissar jag på för tror man inte ofta ligger på 70 på led. om det inte är såna där 3-4 meters breda leder som vissa län har. Här där jag bor får man ligga på 30-40 sen jämnar det väl ut sig när du kör på lägdor, sjöar etc.
Inte i snitt iallafall, där ligger man långt under 70-75.nog kör man då 70-75 efter led
Här i södra "mittsverige" är det lika. Ofta är ju inte leden bredare än att skidornas bredd precis får plats mellan rotvältorna, stubbar etc. Sen är dom ofta som puckelpistar på sina håll med. Så inte ofta men kör 70 på lederna då.fille: Inte för jag vet vart "töre" ligger men här i mittsverige så kan man knappast ligga på 70-75 efter leden utan att köra in i ett träd eller mötande skoter. Lederna här är lika bred som en skoter.
snacka går juhaha va har ni för skotrar egt?! jag ligger aldrig under 55 me lynxen på våra leder å det ligger djupt inni bushen så det är int många som sköter om leden men den är 1½ skoter bred alltså rakt frammifrån bred men nog matar man ju över 100 på rakerna !OBS! har en 3300R så nog borde man ju mata på mer den en REV annars så borde man byta till en touring!