har idag sugit ur tanken helt och fyllt på nytt bränsle men blev inte bättrehar en xtc 700 -98 som "poffar" låter som att den missar på tändningen ibland kan det komma avgas smällar men går bra när man gasar på har gjort rent förgasarna och bytt stift men hjälper inte. Någon som har något tips om vad jag ska göra
hur ska bestyckningen vara?Felbestyckade förgasare tippar jag på. Om den har tendens att bluddra går den troligtvis för fett, har den en oregelbunden tatata-gång är det nog för snålt. Se över hela bränslesidan, syna insugsgummin, rengör förgasare m.m
Har ställt in trottel höjden idag dom yttre förgasarn stog trottlarna högre än den i mitten, har kollat blandnings skruvarna 1 1/2 varv, går inte bättre efter dethar en xtc 700 -98 som "poffar" låter som att den missar på tändningen ibland kan det komma avgas smällar men går bra när man gasar på har gjort rent förgasarna och bytt stift men hjälper inte. Någon som har något tips om vad jag ska göra
går inte på cylindern närmast varitatorn på tomgång och om man kör sakta. gnista finns, komp finns, stiftet blir blötHar ställt in trottel höjden idag dom yttre förgasarn stog trottlarna högre än den i mitten, har kollat blandnings skruvarna 1 1/2 varv, går inte bättre efter det
hur fungerar "TORS" jag drog ur kablarna till kontakten på förgasarn trodde att den skulle dö då ?
Hej!har en xtc 700 -98 som "poffar" låter som att den missar på tändningen ibland kan det komma avgas smällar men går bra när man gasar på har gjort rent förgasarna och bytt stift men hjälper inte. Någon som har något tips om vad jag ska göra