Med totalt ca 1300 mil bakom styret på olika GLS modeller så inte vet jag var du fått ifrån att den beter sig "Sjösjukt"Lynx 3600 är en rätt ok maskin men den kräver en del kropsarbete o köra då den beter sig "sjösjuk".
Det kan även vara så att mina 110 kilo blir en lite hög tyngdpunkt jag jag tycket att den harde samma tendens som 39an att den dippar ner skidorna under snön och då tendeserar att klipa omkull om man inte är med på noterna.Med totalt ca 1300 mil bakom styret på olika GLS modeller så inte vet jag var du fått ifrån att den beter sig "Sjösjukt"
Däremot så skulle jag INTE rekomendera den som första eller tjejskoter då den kräver en rätt bestämd förare bakom styret men klarar man det så är det härliga maskiner som ger många betydligt nyare maskiner på nöten
.
Läs Forum reglerna och fundera sedan en stund på varför dem finns !!Va nu då 2stroke, får man inte länka till blocket längre?
Tycker den här annonspolishysterin här på forumet är lite väl...
Låt det inte gå till överdrift så ni ser annonsspöken i var och varannan länk snart.
Varför valde jag just den länken då ?
Jo, därför att det var den enda summit 500:an på blocket för tillfället.
Läs Forum reglerna och fundera sedan en stund på varför dem finns !!
http://www.skoterleden.net/forum/showthread.php?t=7469
Orsaken till att man inte bör länka till tex. blocket är att de anonnserna inte finns kvar efter ett tag, och hur intressant tror du då att en tråd här i Forumet är/blir då att läsa om folk börjar länka till grejer som inte finns kvar att titta på osv osv. ?
.
Om du har synpunkter på vad som skall skrivas och inte skrivas i Forumet så uppskattas ett inlägg i denna tråd :Jag förstår mycket väl, utan att fundera, varför reglerna på forumet finns och försöker medvetet hålla mig till dom.
Den sista lagen kände jag inte till.
Är den ny ?
Kan inte minnas att jag sett den tidigare och den är väl den enda som jag ställer mig tveksam till, dock kommer jag givetvis att följa även denna forumlag i fortsättnigen.
Bra förslag. Med lite tur kan man ju hitta sådana i den prisklass tjejen funderar på.Polaris SKS 500?
Bör väl vara lagom.