Finns de nåt bättre intro? Svar nej, lätt bästa intro låten nånsin. Man ryser då man hör denDet var inte studioversionen av den, utan det var den som symfoniorkestern framförde när Metallica spelade in SM i San Fransisco 1999.
jo men hur länge? och iår har det inte varit nå vidare eller?larsson400, fel del av landet???????
jag bor i kungsgården och vi hade 50cm snö förra året....
Japp. Eller så står man några meter ifrån scen och skriker sig hes och gör djävulstecknet med händerna :rock:Finns de nåt bättre intro? Svar nej, lätt bästa intro låten nånsin. Man ryser då man hör den
Synd man inte tog sig dit i sommras, hade säkert varit de grymmaste man vart med omJapp. Eller så står man några meter ifrån scen och skriker sig hes och gör djävulstecknet med händerna :rock:
Var det grymmaste jag varit med om iaf. Förhoppningsvis kommer dom nu när dom släpper nytt album. Tyskland kommer dom iaf till på Rock Am Ring. Om man hade gjort någon skoterfilm som t ex Ruff Riders så skulle man ju fösöka få komma på Meet & Greet och snacka med bandmedlemmarna. Hade varit ganska mäktigt om det vore James Hetfield istället för Markoolio som sa: "I'm James Hetfield and you are watching Ruff Riders". Den som lyckas få med det i nån skoterfilm avgudar jag. (Hoppas jag blir först med det )Synd man inte tog sig dit i sommras, hade säkert varit de grymmaste man vart med om
Men dom kanske kommer te sommarn igen som dom säger
Nu har jag laggt upp ALLA ruff riders 3 låtar i en rar fil.
finns att tanka på
http://thepiratebay.org/tor/3937618/Ruff_riders_3_l__tar
kommer mer länkar. stay tuned!
dock inte i skoterfilmer, american pie finns redanTyckte det var lagomt med fylla, filmer blir roligare och se då