Ruff riders 3.

Gubben

Välkänd medlem
4 dec 2007
154
0
6
För mycket metalmulisha wannabee trams .. dock inspirerande filmning/redigering. man blir lixom sugen att prova en backflip med mach ettan. ser ju inte så svårt ut.. haha :)
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Det var inte studioversionen av den, utan det var den som symfoniorkestern framförde när Metallica spelade in SM i San Fransisco 1999.
Finns de nåt bättre intro? Svar nej, lätt bästa intro låten nånsin. Man ryser då man hör den ;)
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Japp. Eller så står man några meter ifrån scen och skriker sig hes och gör djävulstecknet med händerna :rock:
Synd man inte tog sig dit i sommras, hade säkert varit de grymmaste man vart med om :eek:
Men dom kanske kommer te sommarn igen som dom säger :rolleyes:
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Synd man inte tog sig dit i sommras, hade säkert varit de grymmaste man vart med om :eek:
Men dom kanske kommer te sommarn igen som dom säger :rolleyes:
Var det grymmaste jag varit med om iaf. Förhoppningsvis kommer dom nu när dom släpper nytt album. Tyskland kommer dom iaf till på Rock Am Ring. Om man hade gjort någon skoterfilm som t ex Ruff Riders så skulle man ju fösöka få komma på Meet & Greet och snacka med bandmedlemmarna. Hade varit ganska mäktigt om det vore James Hetfield istället för Markoolio som sa: "I'm James Hetfield and you are watching Ruff Riders". Den som lyckas få med det i nån skoterfilm avgudar jag. (Hoppas jag blir först med det ;) )
 

Häggroth

Välkänd medlem
1 aug 2004
188
0
6
41
Kiruna
www.system-1.se
riktigt bra film.. jag är också en av dom som gillar allt svammel runt omkring.. filmen blir roligare så enligt mig.. förövrigt är metallica ett skit band