Jag säger 2-4dm beroende på vart man bor i Östersund (+/- 2 mil). Det går ju köra på leder osv, men det går inte jämföra med vad som finns på fjället.. =/Njaa, på baksidan är det typ 1,5dm, men sen då man kommer iväg en bit ökar nog mängden.
Jag säger 2-4dm beroende på vart man bor i Östersund (+/- 2 mil). Det går ju köra på leder osv, men det går inte jämföra med vad som finns på fjället.. =/Njaa, på baksidan är det typ 1,5dm, men sen då man kommer iväg en bit ökar nog mängden.
jaa, det menar jag också, vart bor du?Jag säger 2-4dm beroende på vart man bor i Östersund (+/- 2 mil). Det går ju köra på leder osv, men det går inte jämföra med vad som finns på fjället.. =/
Haha, ja prata ju fan i telefon me dig när du skrev de där :hahaha:Njaa, på baksidan är det typ 1,5dm, men sen då man kommer iväg en bit ökar nog mängden.
Nej men det gör de ju aldrig i Östersund Som jag åkte till Kaxås innan jul, när ja kom bort mot Krokom/Nordannälden så märkte man redan då att det var mer snö åt det hålletJag säger 2-4dm beroende på vart man bor i Östersund (+/- 2 mil). Det går ju köra på leder osv, men det går inte jämföra med vad som finns på fjället.. =/
Jaa det gjorde jag, skidoo xrs 07a blåsvart jacka.Krokom/Rödön. Ska du köra till ACC eller tar ni bil?
I kiruna är det ungefär 50cm (som en trogen skoteråkare så har jag vart och mätt) men utanför stan finns det mer ...men fortfarande alldeles för lite...i puder är det 2dm..Det snöar nu : D...och ska snöa nästa vecka tydligen.. hoppsa! hoppas!!.. : )
Det har snöat 1.5 d denna vecka...
gålsjöskogen? mycket snö där!Någon som vet vart man kan köra i närheten (innom 10 mil) till Ö-vik?
Jo det var kanondag idag, klarblå himmel och 10-15 cm nysnö. Men man håller ju på att bli galen, då man upptäcket nu att det ska bli återigen 2-3 plusgrader och regn till veckan enligt smhi. :eviltongue:kom väll en 15cm puder här inatt iaf