Och du vill bli moderator...:wacko:Jo se Edit i mitt inlägg
Och du vill bli moderator...:wacko:Jo se Edit i mitt inlägg
haha det var bara ett förslag.. Förlåt ska inte säga åt någon att kolla edit ;DOch du vill bli moderator...:wacko:
Som sagt, det finns inget exakt mått men man brukar räkna 1mm nederbörd som 1cm snö.haha det var bara ett förslag.. Förlåt ska inte säga åt någon att kolla edit ;D
Ja om du läst edit så skulle du fatta att jag och vi vet det nu! Så det kanske är bra att informera om man redigerar sitt inlägg så att andra slipper svara. det betyder att jag fått reda på svaret på egen hand?Som sagt, det finns inget exakt mått men man brukar räkna 1mm nederbörd som 1cm snö.
Jag tolkade ditt "Jo, se edit" som ett svar på mitt "det finns inget exakt mått", därför.Ja om du läst edit så skulle du fatta att jag och vi vet det nu! Så det kanske är bra att informera om man redigerar sitt inlägg så att andra slipper svara. det betyder att jag fått reda på svaret på egen hand?
Bara det känns bra för dig så.Spydig var din kommentar "Och du vill bli moderator..." Onödig offtopic
Nu var det ju inte direkt det som det handlade om.Jaha, hur gick det till när det här forumet fylldes av kvinnor? Så nödvändigt är det inte att bråka om semantiken.
Så mycket snö har jag, tagen idag.
Damit, såg nyss den där bilden.edvin: Så mycket snö har jag. Har inte förändrats alls sen igår. Ta det inte personligt, uttryckte mig mer svepande om att forumet har blivit mer tjattrigt numera.
93 timmars arbetsvecka? Håvar in pengar hör jag.Damit, såg nyss den där bilden.
Jag skyller på att jag gick av en 93-timmars arbetsvecka ikväll, funkar det?
Kan du garantera skoterföre till jul tack!Snöar i Gällivare.